VEEL GESTELDE VRAGEN

Wanneer de bezorgdatum meerde malen vooruit wordt geschoven dan komt dit simpelweg doordat het op dat moment erg druk is bij PostNL. We willen je dan ook adviseren om je trackingpagina goed in de gaten te houden en rustig af te wachten totdat je bestelling is bezorgd. Door met ons contact op te nemen om te vragen of we meer informatie over hebben over de vertraging van uw pakketje, zal de bezorging op geen enkele manier doen versnellen. Net als jij moeten we het met de informatie doen op je trackingpagina!

Nadat een pakketje op de post is gedaan komt het wel eens voor dat hier vervolgens geen beweging inzit. De trackingpagina laat slechts zien dat het pakketje in “transit” zit en er is ook geen duidelijke bezorgdatum (meer) te zien. 

Is dit het geval bij jou, dan kun je vanaf 14 dagen na verzenddatum contact met ons opnemen en aanspraak maken op een eenmalige nalevering. We zullen je volledige bestelling dan nogmaals versturen met T&T  op onze kosten. Deze regeling geldt alleen voor verzekerde verzendingen (T&T). Standaard verzendingen kunnen hier GÉÉN aanspraak opmaken. Deze zijn namelijk altijd 100% op eigen risico!

Heel af en toe komt het wel eens voor dat een pakket door PostNL foutief gescand wordt en gelabeld komt te staan op de trackingpagina als “Bezorgd” of “Afgeleverd”, maar dit in werkelijkheid niet het geval is. Mocht dit ook bij jou het geval zijn, dan adviseren we je om eerst even rustig af te wachten. In 99% van de gevallen wordt een pakketje namelijk of later op de dag of 1 á 2 dagen later alsnog bezorgd. Wat hier de exacte reden van is weten we ook niet, maar dit is onze ervaring. Ons toch direct mailen zal overigens geen verschil maken aangezien we helaas totaal geen invloed hebben op de bezorging!

Mocht je uiteindelijk na uiterlijk 3 dagen nog steeds niet je pakketje hebben ontvangen, dan raden we je aan om zelf even contact op te nemen met PostNL. En ja, de communicatie verloopt niet altijd even soepel met hun, maar aangezien hun in het bezit zijn van je pakketje kunnen ze je toch het beste uitleggen welke stappen te volgen. Om fraude te voorkomen worden pakketjes die gelabeld zijn als bezorgd NOOIT nageleverd.

Bestellingen worden in principe kort nadat we de betaling hebben ontvangen automatisch in behandeling genomen. Gebeurt dit niet, dan is de kans groot dat je te weinig hebt betaald. In 99% van de gevallen komt dit door de ingehouden opnamekosten/fees waar geen rekening mee is gehouden.

Voor iedere transactie op de blockchain moet namelijk altijd een vergoeding worden betaald. Dit geld voor zowel BTC als LTC, maar bij LTC (Litecoin) ligt deze vergoeding vaak vele malen lager dan bij BTC. Brokers, exchanges en wallets hanteren vaak een vast bedrag voor deze transactiekosten. Het is dan ook de bedoeling dat je deze altijd extra opneemt/aankoopt en bovenop het bedrag van je bestelling verstuurt naar ons ontvangstadres  Het netwerk ontvangt dan de transactiekosten en wij het exacte bedrag van je bestelling.

Is je bestelling niet direct in behandeling genomen? Neem dan contact met ons op en vermeld hierbij duidelijk je ordernummer. We zullen je bestelling dan aanpassen en handmatig in behandeling nemen.

Dat standaard verzendingen in het verleden altijd goed en snel werden bezorgd is absoluut geen garantie dat dit altijd zo zal gaan! Aangezien rond de 5% van al onze pakketjes niet bezorgd worden (denk aan kwijtraken bij PostNL, diefstal of onderschept) adviseren we iedereen altijd om zijn of haar bestelling te laten versturen met T&T. Net als jij zijn ook wij afhankelijk van PostNL en hierdoor kunnen we simpelweg op zowel de “Standaard” als “T&T” verzendingen geen 100% bezorggarantie bieden. Vandaar dan ook dat we aan T&T verzendingen een verzekering koppelen.

CONTACT

Heb je een specifieke vraag waarop je geen antwoordt hebt kunnen vinden op onze FAQ pagina? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier en we helpen je graag verder. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden indien mogelijk!